به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛محمدتقی ایرانی چهارشنبه در همایش سفیران سلامت استان اظهار داشت:اجرای موفق و دقیق طرح تحول سلامت در سطح استان ها برای تمام مردم ملموس بوده به طوریکه در حال حاضر با اجرای این طرح شاهد کاهش هزینه های درمانی بیماران و عزتمندی بیماران و پزشکان هستیم.
وی ادامه داد: دولت در بخش سلامت، تمام شاخص‌های بهداشت و درمان کشور را ارتقا بخشید و احیای مجدد مراکز بهداشتی درمانی بویژه در مناطق محروم، افزایش تعداد خانه های بهداشت، کاهش هزینه های درمان به حداقل ممکن و در برخی موارد رایگان شدن آن و تامین اقلام داروئی مورد نیاز به وفور از اقدامات بخش سلامت دولت است.
ایرانی تصریح کرد: بحث حوزه سلامت همیشه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده که امروز می توانیم با ارایه آماری شفاف اعلام کنیم که این دغدغه ها کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: وجود 10میلیون حاشیه نشین در کشور که از کمترین امکانات درمانی برخوردار بودند با پیگیری های دولت یازدهم توانستند از خدمات بیمه سلامت رایگان بهره مند شوند.
به گفته وی، دولت یازدهم همچنین پس از برجام با منویات مقام معظم رهبری توانست با عقلانیت کامل شرایط ایده آلی را در کشور فراهم آورد و بنابراین امروز در شرایط خوبی در منطقه قرار داریم.
وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو که انتخاباتی حساس است فراهم آوریم.
ایرانی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است و بنابراین تمامی مسوولین و مدیران استانی و شهرستانی باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی اظهار داشت: دولت یازدهم همچنین توانسته بستر استفاده از فضای مجازی را فراهم آورد البته خود دولت پایبند به قوانین می باشد تا یک رقابت سالم در انتخابات شکل گیرد.
ایرانی در ارتباط با بحث حقوق شهروندی نیز افزود: اینکه 97 درصد ثبت نام شدگان در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تایید صلاحیت شدند نمونه ای از دفاع از حقوق شهروندی است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد: در انتخابات پیش رو شاهد فضایی با نشاط سیاسی و خلق حماسه باشکوه دیگری باشیم.
*********************
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.