به گزارش ایرنا مسئول ستاد مرکزی آقای رئیسی در خراسان شمالی در این نشست خبری در روز چهارشنبه با اشاره به اینکه این فعالیت نخستین فعالیت اسن ستاد است و تاکنون هیچگونه فعالیت رسمی از سوی ستاد آقای رئیسی در این استان انجام نشده است گفت: برای مناظره های چالشی، پاسخ به سوال ها در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آماده هستیم و در این راستا تدارک نیز دیده ایم.
جواد شاهین فر با بیان اینکه هم اکنون فقط یک ستاد مرکزی در این استان فعال شده است افزود: توسط مردم نیز در سطح استان در خانه ها و سایر مکان ها ستادهایی برای حمایت از آقای رئیسی تشکیل شده است.
وی شعار آقای رئیسی را دولت، کار و کرامت عنوان کرد و افزود: هم اکنون در خصوص کار و همچنین کرامت در کشور مشکلات زیادی داریم که رئیسی رفع این مشکل را شعار انتخاباتی خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه ما رقیب هیچ کسی نیستیم افزود: ما رقیب فقر و بیکاری هستیم و همچنین کرامت انسانی که در سال های اخیر دچار مشکل شده است .
وی افزود: به عنوان مثال نان آور خانه ای که دچار مشکل اقتصادی شود کرامت انسانی خود را از نظر همسر و فرزندان از دست می دهد که برگرداندن این کرامت را شعار انتخاباتی رئیسی شده است که در این راستا تلاش خواهد شد.
مسئول ستاد مرکزی آقای رئیسی در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش همچنین اشاره ای به تبلیغات دشمنان نیز کرد و افزود: دشمن دوست دارد و همچنین می خواهد انتخابی داشته باشیم که نگاه آن جریان به سمت آمریکا و خارج باشد، هم اکنون ما باید در انتخاب خود بسیار دقت کنیم تا گزینه دشمنان انتخاب نشود.
شاهین فر با بیان اینکه قصد به چالش کشیدن دولت های گذشته را ندارد افزود: مردم باید، خود دولت ها را قضاوت کنند و این امر باید از پایین ترین قشر جامعه انجام و حتی سوال نیز شود.
وی افزود: با وجود مشکلات و چالش ها در سال های گذشته، دولت ها زحمات خود را کشیده اند ولی در برخی از دولت ها فعالیت در خصوص وضعیت و رشد اقتصادی کند و تند بوده است، دولتی که از سفرهای استانی اظهار بیزاری می کرد اما در پایان دوره خودش در هفته چندین بار سفر می کند.
وی شعار آقای رئیسی را مسکن کرامت می داند و می گوید: از این نظر ایشان با تعداد زیادی اقتصاددان گفت و گو کرده است و آنان اذعان داشته اند اگر موتور مسکن در کشور روشن بماند گشایشی در اقتصاد خواهد شد.
شاهین فر در بخش دیگری از سخنانش در خصوص زاویه پیدا کردن افراد سیاسی با رهبری نظام تصریح کرد: هر کسی زاویه با خط امام و رهبری پیدا کند ما نیز با آنها تغییر زاویه خواهیم داشت.
وی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در خصوص چگونگی کنارگیری یکی از کاندیدهای مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) به نفع فرد دیگر افزود: ما پیرو جمع هستیم و این موضوع نیز در آینده مشخص خواهد شد و هم اکنون پاسخی نیز در این خصوص نداریم.
شاهین فر اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور که چندین هزار نفر هستند همه با هم، هم عقیده شده اند و چند کاندیدا را معرفی کرده اند که دو نفر در شورای نگهبان تایید شدند.
وی افزود: اما هم اکنون رقابت ما با فرد نیست بلکه رقابت با فقر داریم و اگر جبهه به این برسد که یک نفر کنار برود از آن نفر بعدی حمایت خواهیم کرد.
شاهین فر افزود: طبق صحبت های آقای رئیسی که خود را نه اصلاح طلب می داند و نه اصول گرا ما نیز هم اکنون این موضوع را مطرح می کنیم و خود را نماینده مردم می دانیم و خواستار این هستیم که ذهن ها در این خصوص عوض شود و زمینه دو قطبی شدن فراهم نشود.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ ونه فعالیت تبلیغات انتخاباتی نیز در سطح استان نداشته ایم افزود: امروز همزمان با افتتاح ستاد نشست خبری برگزار کرده ایم.
مسئول ستاد مردمی کار و کرامت در خراسان شمالی هم با بیان اینکه آقای رئیسی برخاسته از حوزه و دانشگاه هستند گفت: وی از لحاظ مبانی دینی برای جامعه مفید هستند و همچنین در بحث دانشگاه نیز که دکتری حقوق دارند دارای تخصص هستند.
حجت الاسلام مهدی الهی فرد عضو شورای راهبری ستاد آقای رئیسی در خراسان شمالی افزود: آقای رئیسی در مدیریت های کلان کشور به خصوص در حوزه قضایی کشور تجربه داشته اند که مفید واقع خواهد شد.
وی تصریح کرد: ایشان در آستان قدس نیز که بزرگ ترین سازمان اقتصادی کشور و دارای بیش از 110 شرکت اقتصادی است نیز تجربه هایی به خصوص در وضعیت اقتصادی کسب کرده اند.
وی اظهار کرد: 20 هزار نفر از افراد بیکار جامعه به آستان قدس برای رفع بیکاری خود نامه زده بودند که وی دغدغه اینها را نیز داشت در صورتی که ایجاد اشتغال وظیفه آستان قدس نیست.
الهی فرد اظهار کرد: آقای رئیسی اعلام کرده اند که به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نیست و گفته اند من برای مملکت آمده ام و هر گروهی که می داند من در دولت آینده موفق هستم من را کمک و حمایت کند و می تواند برای من ستاد بزند.
وی افزود: هم اکنون نیز در این استان یک ستاد راه اندازی شده است اما تعدادی زیادی از مردم از جمله زنان خانه دار، ورزشکاران و جوانان بیکار در منزل خود برای ایشان یک ستاد تشکیل داده اند.
وی اظهار کرد: یک فرد جوان که در شهرک گلستان بجنورد یک فضای ورزشی دارد و برای مجوز این فضا سال ها زحمت کشیده نیز برای آقای رئیسی ستاد تشکیل داده است.
وی به نقل از این جوان گفت: آنچنان مملکت از نظر اقتصادی مشکل دارد، که مردم چاق نشده اند که برای سلامتی به سالن ورزشی بیایند.
الهی فرد با بیان اینکه فعالیت این ستاد طبق قانون پیش خواهد رفت افزود: تخریب رقبا ممنوع است و هیچگاه چنین کاری نیز نخواهیم کرد اما باید بدانیم برخی اوقات مردم که طرفدار کاندیدایی هستند بنا به دلایل و مشکلات مختلفی که داشته اند در تاکسی و یا در مکان عمومی دیگر، چهره یک کاندید دیگر را تخریب می کنند که این امر را نباید مربوط به ستاد بدانیم چرا که نمی توانیم به تک تک مردم بگوییم سخن نگویید و افراد را تخریب نکنید.
وی با بیان اینکه ما در ستاد خود را ملزم می دانیم که هیچ گونه بد اخلاقی در بحث تبلیغات انتخابات نداشته باشیم افزود: ما هم اکنون خود را رقیب بیکاری و فقر می دانیم.
موسی الرضا ثروتی عضو شورای راهبری ستاد مرکزی آقای رئیسی در خراسان شمالی و نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: کارآمدی مدیران باعث کارآمدی نظام خواهد شد، ما باید افراد توانمند و کارآمد برای مدیریت کشور انتخاب کنیم.
وی افزود: کشورمان بعد از انقلاب در زمینه های مختلف توفیقاتی داشته اما مشکلاتی نیز داشته است که این مشکلات مربوط به مدیریت دولت ها بوده است.
وی اظهار کرد: کشور ایران دارای هفت درصد پتانسیل و توانمندی در دنیا است در حالی که یک درصد جمعیت جهان را دارد که باید بتوانیم از منابع به درستی استفاده کنیم که این امر نیز مربوط به کارآمدی مدیران خواهد بود.
وی افزود: فردی که در آینده رئیس جمهور خواهد شد باید کشور را در زمینه های مختلف به سمت حکومت اسلامی پیش ببرد و هم اکنون باید فردی را انتخاب کنیم که دنباله روی انقلاب و ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد.
ثروتی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به سخنان رهبر معظم انقلاب نیز کرد و افزود: ایشان فرمودند کاندیداها به مردم قول دهند که نگاه به خارج از کشور نداشته باشند.
وی اظهار کرد: برخی ها اشتغال و هر مورد دیگری را به برجام و یا به خارج نسبت می دهند که رهبری بارها تاکید داشته است که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی اشاره ای به برجام داشت و افزود: ما در حالی تمام شرایط برجام را اجرا می کنیم که دستمان خالی است چرا که در قرارداد تضمین های محکمی نگرفته ایم و هر وقت آنان دوست دارند با ما بازی خواهند کرد.
وی اظهار کرد: برخی ها نیز هم اکنون عنوان می کنند رهبری از جزییات برجام با خبر است، اما ایشان خط های کلان را مطرح می کند باید دولت مسیر را پیش ببرد.
وی از مردم خواست تا در این انتخابات مردم با آگاهی و بینش خط انقلاب را بروند و افزود: 38 سال از انقلاب گذشته است، آزمون و خطا کمتر اتفاق بیفتاد، مردم خط امام خمینی (ره) و رهبری را انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه در بحث برجام که رئیس جمهوری آمریکا گفتند ما برجام را پاره می کنیم، رهبری نیز فرموده بودند اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم تصریح کرد : در مقابل این بیانات رهبری برخی گفتند که دوره این حرف ها گذشته است که برجام را پاره و در منقل بیندازیم .
وی با بیان اینکه مبارزه واقعی با آمریکا جنگ اقتصادی است افزود: اما برخی آدرس ها را اشتباه می دهند.
وی همچنین اشاره ای به سخنان برخی از افراد در مورد اینکه ما جلوی جنگ را گرفته ایم افزود: شما چه کاره مملکت هستید که جلوی جنگ را بگیرید آمریکا بعد از 38 سال از انقلاب جرات این کار را ندارد.
وی با بیان اینکه همه آدرس ها را اشتباه می دهند افزود: می گویند اگر ما نبودیم ایران مثل برخی کشور های دیگر مثلا ونزوئلا می شد.
ثروتی با بیان اینکه آقای رئیسی با شعار کار و کرامت وارد این حوزه شده است افزود: وی نیروهای مردمی زیادی در خط امام و انقلاب در اطراف خود جمع کرده است.
وی افزود: همچنین وی برای حفظ آرمان های انقلاب و ارزش های آن در بعد از انقلاب، دفاع مقدس حضور فعالی داشته است.
وی با بیان اینکه آقای رئیسی فردی توانمند است که همه قومیت ها را دور خود جمع می کند گفت: رئیسی مشکل اشتغال و میعشتی مردم را حل خواهد کرد.
ثروتی همچنین به شجاع بودن فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود تاکید کرد و افزود: افرادی که در راس مسئولیت کلان کشور هستند باید شجاع و نترس باشند و این توانمندی را داشته باشند که از تشر دشمن نترسند.
وی اشاره ای به ماهواره ای که قرار بود پرتاب شود کرد و افزود: با وجود اینکه کارشناسان این امر اعلام کرده بودند که ماهواره آماده پرتاب است اما متاسفانه به دلایل نامعلوم پرتاب نشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حقوق های نجومی نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه هم اکنون برخی از مسئولان اشراف زده شده اند و صاحبان کاخ ها شده اند و حتی برخی از کاخ ها را نیز تصاحب کرده اند.
وی اظهار کرد: افرادی که مدیریت کشور را بر عهده می گیرند باید از طبقه متوسط به پایین جامعه باشد و روحیه اشرافی نداشته باشند.
ثروتی در بخش دیگری از سخنانش به دو تفکر لیبرالیستی با رویکرد نگاه به غرب و انقلابی اشاره ای کرد و افزود: آقای رئیسی گفته اند تعامل انسان با جهان باید بر اساس کرامت انسانی باشد، اما طرف مقابل با نگاه به غرب، همه چیز را در غرب و در ارتباط با غرب می داند.
وی با بیان اینکه آمریکا روزی آرزو داشت با یکی از وزرای کشورمان نشستی داشته باشد افزود: اما هم اکنون باعث شرمسازی است.
وی از مردم خواست که حضور آگاهانه در صحنه انتخابات داشته باشند و افزود: باید آگاهانه برای سرنوشت کشور تصمیم بگیریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در صحبت های مکرر رهبری به توانمندی و پتانسیل داخلی اشاره و تاکید شده است که نباید نگاه به خارج داشته باشیم.
وی اظهار کرد: تاکنون دشمن در بحث انتخابات های مختلف مطرح می کردند که مردم ، شرکت نکنند اما در این دوره اعلام می کنند که مرد شرکت کنند و به کسی که ما می گوییم رای بدهید .
3007/ 1744/ خبرنگار : ربابه صانعی **انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.