عباسعلی صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیروان اظهار داشت: از بین یک هزار و 19 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شیروان، 973 نفر تائید صلاحیت شدند.

وی افزود: همچنین از بین داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شیروان، 31 نفر رد صلاحیت و 15 نفر نیز انصراف داده‌اند.

صفایی بابیان اینکه در شیروان 79 نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کردند، تصریح کرد: از این تعداد داوطلب، 71 نفر تائید صلاحیت، سه نفر انصراف و پنج نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

فرماندار شیروان تصریح کرد: همچنین در شهر زیارت 28 نفر به‌منظور انتخابات شورا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 25 نفر تائید و یک نفر رد صلاحیت شده و دو نفر نیز انصراف داده‌اند.

صفایی گفت: همچنین در شهر لوجلی 13 نفر برای انتخابات شورا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 12 نفر تائید و یک نفر رد صلاحیت شده است.

وی بابیان اینکه در شهر قوشخانه 18 نفر برای انتخابات شورا ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: تمامی این افراد تائید صلاحیت شده‌اند.

فرماندار شهرستان شیروان افزود: افراد رد صلاحیت شده از شنبه به مدت سه روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت نظارت خراسان شمالی ارائه دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625804
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.