به گزارش ایرنا ، محمدرضا صالحی شنبه با اشاره به وجود تنوع قومیت ها و فرهنگ بسیار غنی استان اظهار کرد: از برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری از جمله جشنواره تئاتر رضوی و جشنواره موسیقی مقامی و... حمایت خواهیم کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در این دیدار اظهارداشت: استان خراسان شمالی ظرفیت و شایستگی اجرای برنامه های فرهنگی وهنری را دارد و در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای فعالیت ها در استان ها حمایت می کند.
سید هادی حسینی با بیان اینکه می بایست از ضرورت ها و ملزومات فرهنگی استان شناخته شود، اظهار کرد: باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه ها و ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی استفاده شود.
حسینی به هفته های فرهنگی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: این برنامه به صورت مستمر در سراسر کشور برگزار خواهد شد و در کنار آن برنامه های قرآنی، فرهنگی وهنری نیز می بایست برگزار شود.
وی تصریح کرد: جهت هم افزایی هر چه بیشتر در راستای انسجام بخشی به فعالیت های واحدهای تابعه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از جمله اداره کل اوقاف و امور خیریه، نهادکتابخانه های عمومی، حج و زیارت و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تلاش خواهیم کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با سفر یکروزه به خراسان شمالی ضمن دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه و دیدار از طرح در دست اجرا و آماده بهره برداری وزارت فرهنگ و ارشاد در استان در ر نشست واحدهای تابعه این وزارتخانه در بجنورد شرکت کردند.

*همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
/1744/7184خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.