فرماندار فاروج در حاشیه برگزاری این رقابت ها گفت: کشتی چوخه گود امام مرشد که به سنت دیرین در 14 فروردین برگزار
می شد امسال به دلیل وضعیت آب و هوایی در اول اردیبهشت و با حضور180 ورزشکار برگزار شد.
هادی رجائی نیا در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها 180 کشتی گیر از پنج استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان و مازندران شرکت داشتند.
وی با اشاره به قدمت برگزاری این رقابت ها در گود امام مرشد که به چند سده می رسد افزود: امسال برای تکمیل طرح گود امام مرشد که به فاصله کمی از محل قدیمی آن در دست ساخت است، اعتبار اختصاص یافت که مسابقات سال آینده در فضای جدید گود برگزار می شود.
در پایان رقابت یک روزه ورزشکاران در گود امام مرشد که با حضور پهلوانان و ورزشکاران نامی استان های شرکت کننده بود نفرات برتر معرفی شدند.
در وزن 74 کیلوگرم، علی شاهوردیان از قوچان، حیدر زحمتکش از قوچان و غلام نجاری از گرمه به ترتیب نفر اول تا سوم این دوره شدند.
در وزن 84 کیلوگرم، الیاس علی اکبری از اسفراین، امید تیزتک از قوچان و ابوالفضل عالمی و حسن نیک نام قوچان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن 96 کیلوگرم، مجتبی زمانی از قوچان، قاسم احدی از چناران و محمد خاکشور از فاروج به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن +96 کیلوگرم سنگین وزن، امین جعفرزاده از چناران، جواد محجوب از چناران و کامران رستمی از تربت جام به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در پایان این مسابقات به نفر اول سنگین وزن یک راس گوساله و سایر نفرات برتر به هر نفر یک راس قوچ اهدا شد.
رقابت های گود کشتی گود امام مرشد از سال های دور در 14 فروردین و به همت مردم و هیات کشتی شهرستان برگزار می شد که امسال برودت هوا مانع از برگزاری آن در روز 14 فروردین شد.

***
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند. https://t.me/irnaBOJ
https://telegram.me/joinchat/DC5cUz6zb1rTDzxCHN0wbA.
/ 3007/ 7187 خبرنگار: مرضیه مهربان ** تنظیم کننده: ربابه صانعی ** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.