به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام کامل محمد رضا صالحی به شرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور 2 رویداد مهم در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است. در دوم اردیبهشت 1358در حالی که هنوزمدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری نشده بود، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.
سپاه پاسداران نهادی انقلابی است که به همت جوانان انقلابی و جمعی از افسران مومن کشور و با هدف حراست از انقلاب نوپا و مقابله با توطئه های بدخواهان و دسیسه های دشمنان شکل گرفت و از آن پس، هر جا که ضدانقلاب و استکبار جهانی قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دست اندازی به کیان و مرزهای کشور را داشتند، برای عمل به تکلیف انقلابی خود حضور یافت و در دفاع از آرمان های انقلاب و حراست از مرزهای جغرافیایی کشور مجاهدت کرد .
اما دوم اردیبهشت 1359 هم یادآور خروش دانشجویان مسلمان و انقلابی برای پالایش مراکز علمی و دانشگاهی کشور از ضد انقلاب است. انقلاب فرهنگی در حالی با هدف حراست از مرزهای فکری و عقیدتی کشور و نظام انقلابی رخ داد که دانشگاه ها به مراکز تجمع و توطئه ریزی گروهک های معاند و الحادی تبدیل شده بود و عوامل وابسته به بیگانگان در دانشگاه از هر فرصتی برای تشکیک در اهداف، آرمان ها و ساختار نظام نوپای اسلامی بهره می گرفتند.
بدون تردید تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با صیانت از فرهنگ اصیل اسلامی –ایرانی در راستای سیاستگذاری و پاسداشت ارزشهای ناب این مرز و بوم همت گماشته و کلیدی برای تضمین استقلال فرهنگی و جلوگیری از استیلای فرهنگی دشمنان است.
اینجانب در سی و هشتمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و بویژه فرماندهان،پرسنل و سربازان سپاه حضرت جواد الائمه(ع) استان و سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی را به عموم مردم استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در آستانه برگزاری انتخابات پیش رو که گام دیگری در پیشبرد نهضت اسلامی و تحقق آرمان های متعالی ملت ایران محسوب می شود، همگان با حرکت در مدار قانون همان گونه که مدنظر امام خمینی (ره) و مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، در خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی، مجریان و دست اندرکاران انتخابات را یاری کنند .
7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.