به گزارش ایرنا، سردار سید حسن مرتضوی سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برگزاری این رزمایش دو روزه 10 هزار نفر از نیروهای گردان های بسیج در 20 نقطه از شهرستان های استان حضور خواهند داشت.
وی با بیان این این رزمایش همزمان با 7 استان دیگر برگزار می شود، گفت: توان رزمی و دفاعی گردان ها در این رزمایش در سه هزار کیلومتر مربع از گستره این استان به نمایش درخواهد آمد که در طول مدت اجرای آن نحوه عملکرد افراد عمل کننده آزمایش و بررسی خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این رزمایش، آمادگی های گردان های بسیج استان در قالب انجام تاکتیک های مختلف نظیر برخورد با دشمن خارجی، تامین امنیت داخلی و نیز امداد و نجات در حوادث احتمالی ارزیابی می شود.
مرتضوی گفت: خواهران بسیجی که در قالب گردان های 'کوثر' سازمان دهی شده اند، در این رزمایش توان و آمادگی خود را ماموریت های امداد و نجات، پشتیبانی و کمک به رزمندگان را در صحنه رزمایش به نمایش می گذارند.
وی افزود: تیمی از مرکز با حضور در استان، کار بازرسی، ارزیابی و کنترل انجام این رزمایش را بر عهده دارد و توان رزمی گردان ها را در سطح های مختلف مورد سنجش قرار می دهد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: نیروهای ما در گردان های مختلف، پیشتر، آموزش های لازم را فرا گرفته و با آمادگی کامل در این رزمایش حضور پیدا می کنند و امید می رود نتایج این ارزیابی ها، مناسب باشد.
*** همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.