کوروش خسرویار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: 14 استان درمجموع 104 کوراش کار در 7 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در رده‌بندی تیمی، شرکت عمران گلبهار خراسان رضوی اول شد و تیم خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان دوم و سوم شدند.

خسرویار افزود: در وزن 60 کیلوگرم، وحید جدی از خراسان رضوی اول شد، مرتضی تسلک از سیستان و بلوچستان بر سکوی دوم ایستاد و حمیدرضا فردین نژاد از خراسان شمالی و سجاد کرمیان از تهران صاحب‌عنوان سوم شدند.

وی گفت: در 66 کیلوگرم، علی قلی پور از خراسان رضوی اول شد، مهدی کیوان پناه بر سکوی دوم ایستاد و سعید رضاییان و قنبرعلی قنبری از خراسان شمالی و رضوی به‌طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: در وزن 73 کیلوگرم، حیدر زحمتکش از خراسان رضوی صاحب‌عنوان نخست شد، امین کامیابی از خراسان رضوی بر سکوی دوم ایستاد و عباس یزدانی و ابراهیم ولیان هر دو از اسفراین بر سکوی سوم ایستادند.

وی تصریح کرد: در وزن 81 کیلوگرم نیز الیاس علی‌اکبری از خراسان شمالی بر سکوی نخست ایستاد و هادی قدیمی از خراسان شمالی دوم شد و تورج چناری از فارس و محمد ملک محمدی از تهران سکوی سوم را تصاحب کردند.

خسرویار افزود: در وزن 90 کیلوگرم، مجتبی زمانی از خراسان رضوی جایگاه نخست را تصاحب کرد، مرتضی احدی از خراسان رضوی دوم شد و مجتبی باغچقی از خراسان شمالی و ناصر اکبری از تهران به‌طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

وی گفت: در وزن 100 کیلوگرم نیز مجتبی نیک بین از خراسان رضوی به مقام نخست دست‌یافت، عبدالوهاب وهابیان از خراسان رضوی دوم شد و قاسم احدی و سید هاشم قاسمیان از خراسان رضوی و تهران صاحب‌عنوان سومی شدند.

وی اظهار داشت: در وزن مثبت 100 کیلوگرم نیز کامران رستمی از خراسان رضوی اول، مسعود حسن‌زاده از مازندران دوم شد و سعید قاسمی و حسین قمی به ترتیب از خراسان شمالی و تهران به‌طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

به گزارش تسنیم، در پایان رقابت‌ها علی معلومات مربی خراسان رضوی مربی برتر شناخته و حیدر زحمتکش نیز فن‌ترین کوراش کار رقابت‌ها معرفی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616263
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.