سرهنگ علیرضا حسین زاده شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این محدودیت تردد از ساعت 24 امشب تا 14فرودین در محورهای استان خراسان شمالی اجرا می شود.
وی افزود: در روز 14فروردین به دلیل برگزاری کشتی با چوخه در شهرستان اسفراین و ترافیک سنگین در محور بجنورد -اسفراین به صورت ویژه اجرا می شود و تا پایان مسابقات کشتی باچوخه اعمال خواهد شد .
رئیس پلیس راه خراسان شمالی درباره تدابیر پلیس راه برای 13فروردین روز طبیعت در محورهای استان گفت : پلیس راه دراین روز با خودروهای وانت که سرنشین عقب داشته باشند برخورد می کند و ضمن اعمال قانون ، سرنشینان را پیاده و از ادامه سفر آن ها جلوگیری خواهد کرد .
سرهنگ حسین زاده از ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در روز 13فروردین در همه محورهای اصلی استان خبرداد و افزود: در این روز از تردد موتورسوارن که از محورها یا اصلی به محورهای فرعی وارد می شوند بدون کلاه ایمنی جلوگیری می کند .
وی مردم و مسافران را به رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و اجتناب از عجله و بی تدبیری در رانندگی توصیه کرد و افزود: مردم در روز 13فرودین که خارج شهر می روند از توقف در حاشیه جادها که سبب برخورد وسایل نقلیه عبوری با عابران می شود خوداری کنند .
به گزارش ایرنا در تعطیلات نوروز 96، 260نیروی پلیس تردد خودروها را در محورهای خراسان شمالی رصد می کنند.
استان خراسان شمالی با بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع شده است که سالانه شاهد تردد خیل عظیمی از مسافران نوروزی از این مسیر است.
1744/7189خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.