مبارک باد بر شما، چنین حکومتی که در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترک و فارس و کُرد و بلوچ مطرح نیست. همه برابرند. فقط و فقط کرامت، در پناه تقوا و برتری به اخلاق فاضله و اعمال صالحه هست و تفاوتی بین زن و مرد و بین اقلیت های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست.امام خمینی (ره )
سرکردگان کفر و الحاد جهانی که از دیدگاه آنان، هیچ ملتی نباید سرنوشت خود را به دست گیرد سعی و تلاش می کردند تا از ادامه نظام جمهوری اسلامی در ایران جلوگیری نمایند، اما بی خبر از آن که انقلاب اسلامی، از قیام حسین علیه السلام الگو گرفته است.
١٢ فروردین ٥٨ در واقع اولین آزمون مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور مردم ایران در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خویش بعد از تشکیل نظام جمهوری اسلامی بود مردم جهان، حضور یک پارچه و مؤثر ملت مسلمان ایران را در همه پرسی بزرگ و تاریخی ١٢ فروردین و در دیگر همه پرسی ها و انتخابات بعدی، ملاک و میزان ارزیابی خود از انقلاب اسلامی ایران برگزیدند. موفقیت این انقلاب را، در میزان حمایت های مردمی که بزرگ ترین پشتوانه معنوی آن بعد از لطف ایزدی به شمار می آید، جست و جو می کنند. نفوذ رو به رشد انقلاب، در کشورهای اسلامی و نیز صدور معنوی آن به ملت های مشتاق عدالت اسلامی، نتیجه آگاهی ملت های جهان از میزان اعتبار الهی و مردمی این انقلاب است.
امسال در سی وهشتمین سالگرد رای به تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران ، بار دیگر ملت غیور ایران در حال آماده شدن برای ایجاد حماسه ای دیگر با استفاده از حق قانونی خویش در تعیین سرنوشت کشور( درانتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره شوراهای شهروروستا درتاریخ ٢٩ اریبهشت ماه سال جاری ) است .
١٢فروردین، روز به ثمرنشستن خون شهیدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفین گرامی باد، بهاری همچون بهار ٥٨ را برای همه ایرانیان ازدرگاه احدیت خواستاریم.
**مشاوراستاندار و فرماندار شهرستان بجنورد
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.