سرهنگ پاسدار منصور صحرایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این افراد در گروه های دانش آموزی، دانشجویی، اقشار مختلف، نیروهای اداری و خانوادگی از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور دیدن کرده اند.
وی با بیان اینکه از مهر سال گذشته تاکنون هفت هزار و 36 نفر از دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده اند افزود: دانش آموزان در دو مرحله از این سفر معنوی استفاده کردند.
وی در خصوص گروه های دانشجویی نیز گفت: اعزام دانشجویان به سفر معنوی مناطق عملیاتی کشور نیز از 15 اسفند ماه سال گذشته شروع و تاکنون ادامه دارد که در این راستا یک هزار و 50 نفر نیز اعزام شدند.
صحرایی اظهار کرد: کاروانی از گروه های عمومی نیز به این مناطق اعزام شده اند که تاکنون یک هزار و 300 نفر از این سفر استفاده کرده اند.
وی افزود: کاروان های خانوادگی نیز با وسیله نقلیه شخصی از این مناطق دیدن می کنند که تاکنون دو هزار نفر از این مناطق دیدن کرده اند.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: دو هزار نفر نیز از اداره های مختلف این استان در مراحل مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
وی اظهار کرد: هم اکنون یک گروه از اقشار مختلف به صورت عمومی در مناطق عملیاتی جنوب کشور مستقر هستند که از مناطق مختلف از جمله شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه، شهدای معجراج و سایر بازدید خواهند کرد.
خراسان شمالی با جمعیت 863 هزار و 204 نفر جمعیت بیش از 350 هزار نفر بسیجی دارد.
1744/3007/ خبرنگار: ربابه صانعی **انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.