مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: معصومه ابتکار در سفر یکروزه خود پس از استقبال رسمی مسئولان در برنامه های مختلفی که برنامه ریزی شده است حضور خواهد یافت.
علی اصغر مطهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین به صورت تعدادی از پروژه ها توسط دکتر ابتکار افتتاح خواهد شد.
وی افزود: سامانه کنترل کارخانه سیمان که به صورت آزمایشی در سال 95 آغاز شده بود، در سال جاری به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
وی گفت: برای اجرای این سامانه 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: سیستم آنلاین تعدادی واحد صنعتی از جمله مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین و سیستم آنلاین خروجی تصفیه خانه شهر بجنورد نیز از جمله پروژه هایی است که با حضور ابتکار افتتاح می شود.
وی از آغاز اجرایی عملیات شبکه و تصفیه خانه روستاهای رویین، بک فولا و مایوان نیز خبر داد.
مطهری اظهار کرد: بهره برداری و افتتاح این طرح ها همزمان با هم در یکی از برنامه هایی که برای دکتر ابتکار برنامه ریزی شده است انجام خواهد شد.
حسن پهلوان سرپرست اداره روابط عمومی سازمان محیط زیست خراسان شمالی برنامه های دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این استان را نشست با مسئولان قضایی، حضور و سخنرانی در شورای اداری استان خراسان شمالی، نشست با حامیان محیط زیست عنوان کرد.
خراسان شمالی افزون بر دو میلیون هکتار گستره دارد که اداره کل حفاظت محیط زیست این استان، سه پارک ملی سالوک، ساریگل و ضامن آهو و مناطق حفاظت شده قرخود، گلول، سرانی و همچنین پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم را با گستره 194 هزار و 141 هکتار را مدیریت می کند.
خراسان شمالی 863 هزار و 204 نفر جمعیت دارد.
1744/3007/ خبرنگار: ربابه صانعی **انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.