محمد تقی ایرانی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تعداد 526 داوطلب برای شورای شهر و سه هزار22 نفر داوطلب برای شورای روستاها تاکنون ثبت نام قطعی کرده اند .
به گفته وی شمار داوطلبان زن ثبت نام شده قطعی در استان به 152نفر رسیده است که 67 نفر داوطلب شورای شهر و85 نفر برای شوراهای روستا ثبت نام کرده اند.
ایرانی گفت: تعداد داوطلبین مرد ثبت نام کرده قطعی تاکنون 3 هزارو395 نفر می باشد که از این تعداد 459 نفر در شورای شهرو2هزارو 936 نفر نیز برای شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند.
به گزارش ایرنا پیش از این و در 5 روز گذشته 2هزارو 443 نفردر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرو روستا خراسان شمالی ثبت نام کرده بودند.
نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا طبق زمانبندی از ساعت هشت صبح 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شده و تا فرداد 6فروردین ماه ادامه دارد .
ثبت نام از داوطلبان تا فردا یک شنبه 6فروردین تا ساعت 24 و تا نام نویسی از آخرین داوطلب در فرمانداری ها و بخشداری ها استان توسط مجریان ادامه خواهد داشت .
تعداد کل صندوق های أخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در خراسان شمالی ١٠٦٨ صندوق است که ٣٠٣ صندوق شهری ، ٧٥١ صندوق روستایی و ١٥ صندوق نیز عشایری است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برای انتخاب 218 عضو شورای اسلامی شهرها و 2262 عضو شوراهای اسلامی روستاهای خراسان شمالی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
استان 863هزارنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد .
1744/7189خبرنگار : بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.