به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این دانشگاه اظهار کرد: حادثه تصادف اول در ساعت 23 و 10 دقیقه جمعه قبل از تونل ورودی به استان خراسان شمالی از مسیر جنگل گلستان، بر اثر برخورد سه خودروی سمند ، پژو و پراید رخ داد.
دکتر تقی دولت آبادی افزود: دراین تصادف 9نفر ح مجروح شدند که با امدادرسانی اورژانس 115 خراسان شمالی و اورژانس منطقه تنگه راه مصدومان به بیمارستان کلاله منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حادثه دوم هم در ساعت 1 و20 دقیقه بامداد امروز بعد از تونل جنگل گلستان بر اثر برخورد دو خودرو پژو و پراید 8 نفر مجروح شدند که اورژانس 115 استان با حضور به موقع مصدومان را به بیمارستان کلاله منتقل کرد.
دکتر دولت آبادی افزود: در این 2حادثه جاده ای خوشبختانه مورد فوتی گزارش نشده است و تکنسین های اورژانس بعد از رسیدن بر بالین مصدومان ، خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی را به حادثه دیدگان ارائه و آن ها را سریعا جهت دریافت خدمات تخصصی و درمانی به بیمارستان منتقل کردند.
هنوز علت این 2 حادثه از سوی پلیس راه اعلام نشده است.
به گزارش ایرنا پلیس راه خراسان شمالی هم در گفت گو با ایرنا هم اکنون ترافیک در محور بجنورد -جنگل گلستان را نیمه سنگین گزارش کرده است و از انندگان خواست با رعایت سرعت مطمعنه و عدم سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ درمحورهای دوطرفه از بروز حوادث جلوگیری کنند.
استان 863هزارنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی دارد که درایام نوروز شاهد گذر خیل عظیمی از مسافران نوروزی از محور بجنورد -جنگل گلستان به استانهای شمالی کشورو مشهد مقدس است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.