به گزارش ایرنا حجت الاالسلام نوری در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مردم باید از دولت بخواهند که با توجه ویژه به همین فرمایش مقام رهبری، سامانه ای را در همین زمینه و برای پیگیری این موضوع تشکیل دهد.
به گفته وی مقام معظم رهبری نزدیک به 8 سال است که بر موضوع اقتصاد تاکید دارند و با نام گذاری سال ها با عناوین مختلف که روی موضوع اقتصادمقاومتی تاکید داشته اند، در واقع همه ما باید گوش به فرمان ایشان باشیم و به فرمایشات ایشان اعتماد کنیم زیرا ایشان با بصیرت و اگاهی و دور اندیشی خود راهکارهای برون رفت کشور از بن بست های پیش رو را در بیانات گهر بارشان اشاره می فرمایند.
نوری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری افزود: همانطور که در فرمایشات ایشان همه شنیدیم اشاره ای به خوشحالی و ناراحتی خود فرمودند که امنیت موجود در کشور را مایه خوشحالی دانستند و در این زمینه از تمام نیروهای انتظامی و نظامی تشکر کردند.
وی با اشاره به نام گذاری سال 96 از سوی مقام عظما ولایت با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: ایشان در فرمایشاتشان رکود و بیکاری و نبود اشتغال را باعث تلخ کامی و کدورت قلب نازنین خود دانستند و فرمودند که هرگاه به مسائل معیشتی مردم فکر می کنم کامم تلخ می شود.
امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: مشکل اصلی مردم، نظام و دین و یا حکومت اسلامی نیست بلکه به برخی از مدیران و مسئولانی برمی گردد که نگاه انقلابی ندارند و اشرافی زندگی می کنند.
وی با تاکید مجدد بر فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در آغاز سال نو تصریح کرد: ایشان در جایی فرموده بودند مشکل را بگردید در بین بعضی از مدیران و مقامات پیدا کنید گاهی وقت ها دیده شده که حتی برخی از مقام ها به مردم توهین کرده اند و باید افرادی که درد دین و انقلاب ندارند کنار گذاشته شوند.
1744 ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.