محمد تقی ایرانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سومین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی 437نفر داوطلب دیگر برای شرکت در این رقابت انتخاباتی نام نویسی کردند .
وی افزود: 336نفر از داوطلبان ثبت نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرو روستا دراستان سابقه نمایندگی در ادوار گذشته شورای اسلامی شهر و روستا در این استان را داشته اند .
به گزارش ایرنا پیش از این و در 2روز گذشته 575داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهرو روستا در استان خراسان شمالی کرده بودند .
نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا طبق زمانبندی از ساعت هشت صبح 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شده و تا 6فروردین ماه ادامه دارد .
ثبت نام از داوطلبان از 8صبح تا ساعت 16 هر روز در فرمانداری ها و بخشداری ها و در روز آخر ( 6 فروردین ) نیز تا ساعت 24 تا نام نویسی از آخرین داوطلب، توسط مجریان ادامه خواهد داشت .
تعداد کل صندوق های أخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در خراسان شمالی ١٠٦٨ صندوق است که ٣٠٣ صندوق شهری ، ٧٥١ صندوق روستایی و ١٥ صندوق نیز عشایری است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
استان 863هزارنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد .
1744/7189خبرنگار : بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.