علی قلی زاده یکشنبه در گفت و گو با ایرنا این مسابقات را پرسش مهر، جشنواره فرهنگی و هنری نوجوان سالم، مسابقات قرآن و معارف اسلامی اعلام و اظهار کرد: نیمه دوم سال 95 را روزهای پرتلاش حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد بود به طوریکه کسب این رتبه ها از آغاز تاسیس استان بی سابقه است.
وی در توضیح موفقیت های به دست آمده افزود: 29 دانش آموز بجنوردی از مجموع 58 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن ، عترت و نماز راه یافتند که 50 درصد دانش آموزان استان را شامل می شوند.
قلی زاه همچنین با بیان این که ' بجنورد تنها جایی بود که در سطح کشور مسابقات رشته های هنرهای تجسمی هفدهمین جشنواره پرسش مهر را در به صورت حضوری برگزار کرد افزود:دانش آموزان و فرهنگیان بجنورد موفق شدند 41 رتبه اول از 71 رتبه ی استانی هفدهمین جشنواره پرسش مهر را به دست بیاورند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: 50 دانش آموز و فرهنگی بجنوردی نیز ششمین جشنواره 'نوجوان سالم' خراسان شمالی رتبه های استانی را از مجموع 97 نفر به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: بدون همدلی و احترم به مجموعه کارکنان نمی توان به موفقیتی دست یافت و اگر هم موفقیتی بدون درظر گرفتن این موارد صورت بگیرد ارزشی ندارد.
وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان بجنورد بالاترین رکود خود را در کسب موفقیت های ورزشی دختران با کسب رتبه نخست 12 رشه مسابقه در سطح استان از 13 رشته ثبت کرد و بی شک این توفیق وظفه ما را در مسابقات پسران سنگین تر خواهد کرد.
وی با تقدیر ازدبیران تربیت بدنی در مدارس گفت: با توجه به آپارتمانی و صنعتی شدن ، جامعه روز به روز به دانسته ها و تجربه های نیروهای تربیت بدنی نیاز بیشتری پیدا می کند . بر همین اساس ، توسعه فرهنگ ورزشی در مدارس یکی از سیات های معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد است.
قلی زاده اظهار داشت:در بخش تربیت بدنی حدود 5هزار انش آموز بجنوردی در مسابقات شهرستانی فعالیت داشته اند و این بالات ز استاندارد خواته شده ازبخش تربیت بدنی بجنورد بوده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در پایان با تبریک پیشاپیش برای سال جدید و تقدیر از معاونان پرورشی و تربیت بدنی مدارس خاطرنشان کرد:هیچ موفقیتی در حوزه فرهنگی و تربیتی مدارس بدون هماهنگی و اراده راسخ نیروهای انسانی فهیم و متعهد پرورشی ، تربیت بدنی ،مشاوره و مراقب سلامت میسر نیست.
شایان ذکر است مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد دارای 5هزار فرهنگی است که با 62 هزار دانش آموز 38 درصد از دانش آموزان استان را بخود اختصاص داده است.
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.