به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛محمود دلپسند پنجشنبه در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اظهار کرد: این کارگروه برای ما یکی از مهم ترین کارگروه هااست که هم در قوانین بالادستی به اهمیت آن اشاره شده و هم در ابلاغیه ریاست جمهوری در بحث تحول حوزه اداری مطرح شده است.
وی افزود: اهمیت این کارگروه حتی در ابلاغیه ای ویژه نیز صادر شده که دلیل اصلی آن پیچیدگی های دنیای امروز، فناوری های پیچیده و تنوع خدمات در ادارات ، شرکت ها و موسسات عمومی است.
دلپسند تصریح کرد: با ارایه خدمات دولت الکترونیک، خدمات به شکل یکسان، بدون تبعیض و شفاف و روشن در معرض دید عموم قرار می گیرد و از سوی دیگر این فرآیند و خدمات موجب ایجاد فرصت برابر برای همگان می شود.
وی بیان کرد: جلوگیری از رفت و آمدها، کاهش هزینه های ایاب و ذهاب، توجه به افزایش مسائل زیست محیطی از دیگر مزایای توجه به توسعه دولت الکترونیک است.
دلپسند اظهار داشت: به هر میزانی که زیرساخت ها برای این کار فراهم شود و در بستر شبکه این خدمات را ارایه دهیم می توان به عمق مفهوم دولت الکترونیک پی برد.
بررسی پیش نویس تفاهمنامه همکاری فی مابین کارگروه با دستگاه های اجرایی، نحوه تامین اعتبار جهت اجرای طرح های دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی استان و ارایه گزارش از سوی کمیته های ذیل این کارگروه از مهم ترین دستور کارهای این کارگروه بود.
1744/7189 خبرنگار:بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.