به گزارش ایرنا براتعلی حاتمی روز شنبه در آیین تجلیل از مربیان پرورشی استان با اشاره به اینکه یکهزار و 960 مربی نیز در سازمان دانش آموزی هستند
افزود: تمام حرکات و سکنات ما در رفتار تربیتی دانش آموزان تاثیر گذار است و حتی ممکن است رفتار ما سبب خنثی کردن تربیت او، ضعف یا تقویت یک رفتار شود.
وی اظهار کرد: البته نهادهای مختلفی از جمله خانواده، جامعه و رسانه ها در تربیت فرزندان نقش دارند و موثر هستند، اما آموزش و پرورش در این زمینه جایگاه ویژه دارد و انتظار از این نهاد بیشتر است.
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به موفقیت های کسب شده توسط مربیان پرورشی در این استان افزود: با وجود مشکلات و کمبودها رتبه های خوبی توسط این همکاران به دست آمده است.
وی گفت: این استان به لحاظ جذب در سازمان دانش آموزی، رتبه نخست و در اردوهای تشکل های فرزانگان رتبه دوم در میان استان های کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به اینکه هنوز اردوگاه دانش آموزی در این استان وجود ندارد گفت: سه اردوگاه در این استان ناتمام است که‌ انتظار می‌رود با مساعدت های مالی برای بهره‌برداری آماده شوند.
علی شورزاده اظهار کرد: این اردوگاه ها در بجنورد، شیروان و اسفراین در حال اجرا است.
وی افزود: 11 دارالقرآن در این استان عملیاتی شده که‌ 9 مورد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و دو باب دارالقرآن در شهرهای رازوجرگلان و شیروان با 80 درصد پیشرفت ناتمام است.
وی با بیان اینکه نماز جماعت در یکهزار و 500 آموزشگاه استان برگزار می‌شود که‌ اقامه نماز جماعت در 270 آموزشگاه با حضور روحانی و مابقی توسط همکاران برگزار می‌شود .
وی افزود: امسال 127 هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی رقابت های قرآن، عترت و نماز شرکت کردند و در مرحله استانی نیز یکهزار نفر در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.
164هزار دانش آموز خراسان شمالی در دوهزار باب آموزشگاه این استان تحصیل می کنند.
1744/7185 / خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.