مجید نصرآبادی، نویسنده این کتاب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کتاب « عاشقان بی نشان» مجموعه 23 داستان تاریخی است که با پردازش داستانی حوادث و یا روایات تاریخی منتشر شده است.
وی افزود: رویکرد در روایت های این کتاب، آموزش تاریخ بااستفاده از قالب جذاب داستان برای مخاطبان بویژه جوانان و نوجوانان است تا در کنار مطالعه داستان با واقعیت های تاریخی بیشتر آشنا شوند.
وی در معرفی کتاب گفت: محدوده روایت تاریخی این کتاب که نخستین جلد از یک مجموعه سه جلدی است به حوادث تاریخ ایران باستان می پردازد.
نصر آبادی، پرورش روحیه وطن دوستی و فداکاری و ایثار را از دیگر اهداف وانگیزه های نوشتن این کتاب برشمرد وگفت: این کتاب در قطع رقعی در 144 صفحه از سوی انتشارات دانش و خرد در تیراژ هزار جلدی منتشر شده است.
مجید نصرآبادی کارشناس زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد تاریخ از دانشگاه شهید بهشتی تهران است که دکترای تاریخش را نیز از دانشگاه اصفهان دریافت کرده است، این دبیر 41 ساله آموزش وپرورش، مدرس دانشگاه و از اهالی شهرستان اسفراین است.
عاشقان بی نشان، چهارمین اثر این نویسنده است که به چاپ رسیده است.
پارسال در خراسان شمالی 150 عنوان کتاب از سوی نویسندگان استان با 250 هزار جلد به چاپ رسیده است این آمار با توجه به اعلام نویسندگان در خصوص کتاب های منتشر شده است اما با توجه به اینکه همه شهرستان های استان انتشارات ندارند بخشی از نویسندگان کتاب های خود را در سایر استان ها منتشر می کنند.
25 انتشارات با مجوز اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی مشغول فعالیت هستند.
خبرنگار: مرضیه مهربان **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
7187/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.