به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت سه شنبه اظهار کرد : این واحدهای صنعتی جزو صنایع شیمیایی ، فلزی و غذایی مستقر در شهرک های صنعتی بجنورد، بیدک ، اسفراین و شیروان می باشند.
وی افزود : ورود به بورس برای صنایع جذابیت های مختلفی همچون معافیت از تشریفات مناقصه و مزایده، برخورداری از معافیت مالیاتی، قیمتهای تعادلی تعیین شده را دارد.
وحدت گفت : حضور صنایع کوچک در بورس و فرابورس فرصت مناسبی را برای تامین مالی شرکت های متوسط و کوچک از طریق این بازار فراهم می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت : این شرکت با برگزاری دوره های آموزشی و جلسات متعدد زمینه حضور صنایع کوچک استان به فرابورس و بورس را فراهم می آورد.
وی افزود : درهمین راستا برای آشنایی واحدهای صنعتی با مباحث بورس و فرابورس شرکت شهرک های صنعتی دوره آموزشی آشنایی تخصصی با مباحث فرابورس را برای 25نفر از مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار کرد.
استان خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شهرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند وسه هزارو 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
براساس آمار شرکت شهرکهای صنعتی استان در حوزه صنایع کوچک هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب است.
1744 /7189 خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.