به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی سیاوش وحدت سه شنبه در بازدید مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی از شهرک صنعتی بیدک اظهار کرد : صنایع کوچک نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در کشور دارند که پیشرفت این صنایع با حمایت های نرم افزاری همه دستگاههای اجرایی تحقق می یابد.
وی با اشاره به اهمیت انجام کار تیمی افزود : اگر تغییر نگرش جامعه در خصوص اهمیت کارتیمی ایجاد شود تغییرات بسیار خوبی به ویژه در صنایع کوچک و متوسط ایجاد می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی توسعه خوشه های صنعتی در کشور را نمونه موفق کار تیمی دانست و تاکید کرد : خوشه های صنعتی توسعه یافته در کل کشور بهترین نمونه موفقیت در کار گروهی و تیمی است که همین تجربه در خصوص دیگر صنایع کوچک و کسب وکارهای خانگی برای رسیدن به توسعه صنعتی صدق می کند .
وحدت افزود : توسعه و پیشرفت در استان خراسان شمالی همت تمامی دستگاه های اجرایی را می طلبد.
وی به تشکیل شورای توسعه و تعاون در استان اشاره و خاطر نشان کرد : ایجاد شورای توسعه و تعاون در استان به شناسایی کارآفرینان و صنعتگران توانمند بخصوص در حوزه بانوان کمک می کند.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی نیز در این بازدید گفت : توسعه صنعتی اساس توسعه اقتصادی است.
ملیحه یغمایی افزود : تاسیس تعاونی هایی که توسط بانوان بوده است در تمام دنیا موفق عمل کرده است و این تجربه خوبی در تاسیس تعاونی های موفق در تمامی زمینه ها بخصوص صنعت می باشد.
وی افزود : نقش آفرینی زنان در جامعه باید متناسب با نیازهای جامعه باشد.
یغمایی تاکید کرد : حضور زنان خلاق و ایده پرداز در صنایع بخصوص صنایع کوچک باعث رشد صنعت و پایداری آن می گردد.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی و مشاورین بانوان دستگاههای اجرایی استان امروز از سه واحد صنعتی و نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در ساختمان فناوری و کسب و کار در شهرک صنعتی بیدک بازدید کردند.
شهرک صنعتی بیدک با گستره بیش از 170 هکتار در مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.
به گزارش ایرنا استان خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شرکها و نواحی صنعتی فعالیت دارند وسه هزارو 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
براساس آمار شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان شمالی 45 درصد از اشتغال استان را شامل می شود و در حوزه صنایع کوچک نیز هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب قابل واگذاری است.
1744 /7189 خبرنگار : بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.