سیدجواد سیدالموسوی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با به کار گیری این تعداد قاضی، نمایندگی تعزیرات حکومتی در شهرستان های فاروج، جاجرم، گرمه و مانه و سملقان آغاز به کار می کنند.
وی تصریح کرد: تا زمان جذب این تعداد قاضی، پرونده های مربوط به شهرستان های گرمه و جاجرم در شهرستان اسفراین رسیدگی می شود.
وی افزود: پیش از این، کسبه و سایر افراد به علت اتهام تخلف مجبور بودند برای رسیدگی به پرونده ها به بجنورد رفت و آمد داشته باشند.
سیدالموسوی اظهار کرد: پرونده های تخلف مربوط به شهر آشخانه و راز و جرگلان نیز در همان شهرها رسیدگی می شود و برای رسیدگی به این پرونده ها رییس شعبه به آن شهرها اعزام می شود.
وی خاطرنشان کرد: رییس شعبه شیروان نیز با حضور در فاروج پرونده های شهر فاروج را رسیدگی می کند.

* جریمه 21 میلیاررد ریالی متخلفان کالا و خدمات در استان
به گفته وی اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین و شیروان دارای اداره تعزیرات هستند و مابقی شهرستان ها هنوز به اداره ارتقا نیافته اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: در 11 ماه امسال سه هزار و 353 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی خراسان شمالی وارد شده است که در این مدت سه هزار و 153 پرونده رسیدگی شده است.
سیدالموسوی با بیان اینکه ارزش جریمه این پرونده ها 21 میلیارد و 136 میلیون ریال است گفت: 2 هزار و 608 پرونده مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 273 پرونده قاچاق کالا و ارز و 272 پرونده تخلفات بهداشتی و دارویی بوده است.
به گفته وی گران فروشی و کم فروشی صدرنشین تخلف ها بوده است و پس از آن تقلب، احتکار، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت در رده های بعدی قرار دارند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.