علی اکبری پنجشنبه در نشست ستاد گرامی داشت دهه فجر استان اظهار داشت: اکنون 34 درصد از جمعیت شاغل کشور در بخش کشاورزی فعالیت دارند و از این رو دولت توجه خوبی به بخش کشاورزی مبذول داشته است.
وی با بیان اینکه دولت در برنامه ششم توسعه توجه خوبی به بخش انرژی و صنعت و معدن داشته است اظهار داشت: در این برنامه توسعه، توزان منطقه ای و توجه به مناطق محروم نیز مورد توجه بوده و بر این اساس مقرر شده است یک درصد از درآمدهای نفتی برای توسعه مناطق نفت خیز کشور صرف شود و سهم مناطق کمتر توسعه یافته از منابع فروش نفت دو درصد است.
رییس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: امید می رود این استان هم به عنوان یکی از مناطق کمتر توسعه یافته بتواند از این اعتبار به خوبی استفاده کند.

*مردم بی تعهدی را برنمی تابند
رییس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه دولت به مبارزه با فساد اداری اشاره کرد و گفت: مردم ما بی تعهدی و بی تقوایی را بر نمی تابند و بر این اساس تاکید و تمرکز مجلس شورای اسلامی بر شفافیت مبارزه با فساد اداری است و البته اقدامات برای شفاف سازی ها تا جایی پش رفت که میزان حقوق کارکنان دولت از آبدارچی تا مسئولان ارشد در معرض دید و کنترل مردم باشد.
وی افزود: البته کنترل حقوق ها و فیش های حقوقی به این شکل محقق نشد و مقرر شد تا صرفا فیش هایی که ممکن است شبهه ایجاد کند رصد شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم بر نقش مردم در پیش برد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف برای ما ارزشمند است و همواره باید این حضور و این اثرگذاری ها ارج گذاشته شود.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.