به گزارش ایرنا مسعود صادق سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش فاروج با اشاره موضوع ساماندهی دانش آموزان ساکن در مسکن مهر اظهار داشت: بنیاد برکت سابقه خوبی در اجرای طرح های عام المنفعه وعمومی دارد که شهرستان فاروج هم از آن بی بهره نبوده است.
وی گفت: تیرماه امسال مکاتبه ای در خصوص اعلام نیاز شهرستان برای ساخت مدرسه با متولیان انجام شد و ساخت مدرسه در مسکن مهر فاروج پیشنهاد شده است.
صادق با اشاره به پیشنهادهای اعضای شورای آموزش در خصوص آسیب های اجتماعی مبتلا به دانش آموزان بیان داشت: این آسیب ها برای بررسی بیشتر بهتر است در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و رسیدگی شود.
امام جمعه فاروج گفت: چاره اندیشی برای دانش آموزان ساکن در مسکن مهر با توجه به مسافت زیاد این منطقه تا مرکز شهر و مدارس باید در اولویت قرار گیرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده بیان داشت: شایسته نیست در جایی که تعداد انبوهی واحد مسکونی ساخته می شود کاربری آموزشی آن نادیده گرفته شود.
وی به ضرورت اطلاع رسانی به خانواده ها در جلسات انجمن اولیا در خصوص مقابله با جنگ نرم و هجمه ها و تلفات این عرصه تاکید کرد.
رئیس آموزش وپرورش فاروج با بیان مصوبات جلسه قبل و نتیجه پیگیری آن گفت: در حوزه کیفیت بخشی آموزشی وعده ها محقق نشد.
مجید معتمدی افزود: مساعدت های مالی از سوی شورای شهر فاروج، تیتکانلو، نمایندگان انجمن های مدارس، بخشداران برای کیفیت بخشی آموزشی بویژه آماده سازی دانش آموزان برای کنکور مقرر شده بود که تاکنون تحقق نیافته است.
وی گفت: مهمترین محور این نشست بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان ساکن در مسکن مهر است که سه نقطه در این منطقه از سوی راه وشهرسازی برای کاربری آموزشی معرفی شده است که امیدواریم خیّران برای ساخت آن گام بردارند.
8 هزار دانش آموز در 147 مدرسه فاروج تحصیل می کنند.
خبرنگار: مرضیه مهربان **انتشاردهنده : علی اصغرافتاده
7187/1744/

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.