حمیدرضا شافعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق دستورالعمل های ابلاغی، علیرغم خدمات رسانی اتوبوس های درون شهری، از آنان خواسته شده ضمن پرهیز از دریافت وجه نقد، از ماسک و دستکش استفاده و مسافران را با رعایت فاصله استاندارد ۱.۵ تا ۲ متری در صندلی های علامت گذاری شده، بنشانند.

وی یادآور شد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کابین راننده با استفاده از سلفون از مسافران جداسازی شده و پرداخت ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی اظهار داشت: همچنین مسافرانی که کارت الکترونیک استفاده از سامانه حمل و نقل اتوبوسی را ندارند می توانند با نصب نرم افزار و دریافت کد «کیو آر» هزینه سفر خود را با ۱۰ درصد تخفیف پرداخت کنند.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: به منظور ایجاد فضای سالم تر تاکید زیادی بر تهویه هوا و باز کردن پنجره ها شده تا احتمال ابتلا به ویروس کرونا کمتر شود.
شافعی یادآور شد: بر این اساس از مجموع ۶۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوس رانی بجنورد، ۴۲ دستگاه فعالیت خود را آغاز کرده اند و در صورتی که برخی از خطوط شهری به علت تعداد بالای مسافر، نیازمند افزایش ناوگان باشد، در این خصوص اقدام خواهد شد.
بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.