رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان شمالی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکاران در سه رشته دارت، شطرنج و پتانک با حریفان خود به رقابت می پردازند.

سهیلا پیدا افزود: از مجموع ورزشکاران شرکت کننده استان در این دوره از مسابقات ۲ نفر شامل یک مرد بالای ۳۵ و یک زن زیر ۳۵ سال در رشته دارت و ۲ ورزشکار شامل یک مرد بالای ۳۵ و یک زن زیر ۳۵ سال در رشته شطرنج مسابقه خواهند داد.

وی افزود: همچنین چهار نفر نیز در این مسابقات در رشته پتانک حضور دارند که ۲ نفر مرد و ۲ تن زن هستند و در رده های سنی زیر و بالای ۳۵ سال به رقابت می پردازند.

پیدا گفت: این مسابقات از امروز تا ۲۷ دیماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود و سهمیه هر استان برای شرکت در این مسابقات هشت نفر تعیین شده که در دو رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال برگزار می شود.

در دومین دوره این مسابقات حسین شکاری مقام از خراسان شمالی عنوان سوم رشته پتانک را کسب کرده بود که در این دوره وی مربیگری تیم خراسان شمالی در رشته پتانک و محمد اسماعیل شادمهر نیز مربیگری استان در رشته دارت را بر عهده دارد.

در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران دیابتی، بیماران خاص و پیوند اعضا که آذرماه امسال با حضور ۳۰۰ ورزشکار در جزیره کیش در رشته‌های پینگ پنگ، تیراندازی با تفنگ، شطرنج، دارت و شنا برگزار شد چهار ورزشکار خراسان شمالی در ۲ رشته پینگ پنگ و تیراندازی حضور داشتند که مریم گریوانی در تیراندازی مقام نخست،  امان‌الله افشین در پینگ پنگ عنوان دوم، محمد هژیری در تیراندازی مقام سوم و زینب ولدپور در پینگ پنگ عنوان چهارم را به دست آورد.

بر اساس آخرین آمار، خراسان شمالی افزون بر ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در ۴۵ هیأت ورزشی فعالیت دارند.

بیش از ۶۰ ورزشکار خراسان شمالی در بخش بیماران خاص و پیوند اعضا فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.