دکتر مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه به هنگام بازدید از مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره بجنورد اظهار داشت: همچنین در صورتی که محدودیت‌های اعتباری اجازه دهد پنج ورزشگاه دیگر تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در رابطه با مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره بجنورد نیز گفت: ساخت این پروژه از ۱۰ سال پیش آغاز شده، اما چند سالی متوقف شد که عملیات اجرایی آن دوباره از سال ۹۶ آغاز شده است و هم اکنون ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: تاکنون برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن بر اساس برآورد پیمانکار،  حدود ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است که بر اساس توافق با استاندار دو سوم آن از محل اعتبارات ملی و یک سوم هم از محل استانی تامین می شود.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدای ورود به خراسان شمالی، خانه ژیمناستیک بجنورد را افتتاح کرد.

سلطانی فر قرار است در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی عصر امروز رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان را از نزدیک در بجنورد نظاره گر باشد.

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از دیروز با رقابت کشتی گیران فرنگی کار آغاز شده بود، امروز در رشته آزاد دنبال می شود که جمعه شب به کار خود پایان می دهد.

در این رویداد بین المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه، گهرزمین سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان نمایندگان کشتی ایران،  چند تیم باشگاهی از چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و هند در رشته های آزاد و فرنگی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.