هادی بختیاری روز چهارشنبه به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان خراسان رضوی افزود: امروز ذهنیت جامعه با واقعیت شکاف و فاصله دارد و عمدتا ذهنیت ها تحت تاثیر رسانه ها هستند.
وی بیان کرد: رسانه ها نقش ویژه ای در شکل گیری این ذهنیت دارند که در این میان خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام، مسئولیت سنگین تری دارد و می تواند نقش آفرین تر از سایر رسانه ها باشد.
بختیاری ادامه داد: در شرایط فعلی به اهتمام ویژه جهادی از سوی رسانه ها برای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی و کاهش فاصله بین ذهنیت ها و واقعیات نیاز است.
معاون شهردار مشهد افزود: ذهنیت نادرست در خصوص داشته های نظام و انقلاب تنها جامعه را رنج نمی دهد بلکه نظام را نیز آزار می دهد.
بختیاری خاطرنشان کرد: ماموریت رسانه ها و به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی در آستانه 40 سالگی انقلاب، باید برهم زدن فضای ذهنی موجود، اطلاع رسانی از واقعیتها و ظرفیتها و نزدیک کردن برداشتهای ذهنی به واقعیتها باشد.
از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار نام گرفته است.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.