به گزارش ایرنا در این ارزیابی که بر روی نشریات علمی کشور صورت گرفت نشریه 'Journal of Economic Geology' که با صاحب امتیازی دانشگاه فردوسی منتشر می شود با کسب 81 امتیاز درجه ' آ ' شناخته شد.
سردبیر و مدیر مسئول این نشریه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: انتشار نشریه زمین شناسی اقتصادی به ‌صورت دو فصلنامه، به زبان فارسی و از نیمه دوم سال 1393 با چکیده مبسوط انگلیسی آغاز شده است.
محمدحسن کریم پور افزود: این نشریه علمی- پژوهشی توسط گروه پژوهشی اکتشاف ذخایر معدنی شرق ایران، با هدف نشر مقاله‌های علمی– پژوهشی و به ‌منظور گسترش پژوهش و ارتقای دانش زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی و نشر آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران دانشگاهها و مؤسسات علمی در زمینه زمین‌شناسی اقتصادی و علوم مرتبط با آن منتشر می شود.
وی ادامه داد: از سال 1388 تاکنون 18 شماره از این نشریه به چاپ رسیده و نسخه الکترونیکی آن بر روی سایت نشریه به نشانی https://econg.um.ac.ir در دسترس است.
سردبیر این نشریه گفت: اعضای هیات‌ تحریریه نشریه متشکل از 9 نفر است که هشت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای داخل ایران و یک عضو دیگر از دانشگاه کلرادوی آمریکاست.
کریم پور افزود: نشریه زمین‌شناسی اقتصادی علاوه ‌بر نمایه‌ نامه‌های داخلی (ISC, SID, RICeST, Magiran, CIVILICA) در نمایه‌نامه‌های Ulrich، DOAJ، Google scholar و همچنین در نمایه‌نامه تخصصی GeoRef و برخی نمایه ‌نامه‌های دیگر نمایه می شود.
1922/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.