وینفرد شفر یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد افزود: نخستین بازی خارج از خانه ای است که به عنوان سرمربی انجام می دهیم و خوشحالم که در یک شهر مقدس و مذهبی هستم و امیدوارم برنده بازی ما باشیم و بتوانیم هواداران پرشمار استقلال در این شهر را خوشحال کنیم.
وی اظهار کرد: در اردویی که در کیش و در غیاب بازیکنان ملی پوش استقلال انجام شد فرصتی فراهم شد که بازیکنان ذخیره و جوان هم توان خود را نشان دهند.
وی ادامه داد: سخت کار می کنیم تا روز به روز بهتر شویم و طبیعی است که هر مربی جدیدی که می آید به آن معنی است که باشگاه از نتایج قبلی راضی نبوده است.
شفر با بیان اینکه ما روی مسائل تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان کار می کنیم افزود: تا پایان، یک راه طولانی در پیش داریم.
وی گفت: داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور و فرشاد باقری بازیکنان محروم و وریا غفوری هم بازیکن مصدوم استقلال در بازی مقابل سیاه جامگان هستند.

*عنایتی: روی نقاط ضعف استقلال کار کرده ایم
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان هم در این نشست خبری اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس تنها تیمهایی هستند که می شود به خوبی آنها را آنالیز کرد و جامعه ورزشی هم بخوبی آنها را تحلیل می کند، ما هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده ایم.
رضا عنایتی با بیان اینکه امتیاز بازی مقابل استقلال به لحاظ جدولی و امتیازی برای ما حساس است، افزود: امیدواریم بازی به نوعی انجام شود که بتوانیم سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آوریم. از تمام توان استفاده می کنیم و اگر روز خوب ما باشد فردا نتیجه می گیریم.
وی با اشاره به مباحث رمالی و جادوگری در فوتبال اظهار کرد: به حواشی ایجاد شده توجه نداریم، رمالی و جادوگری اگر کاری می کرد هندوستان می توانست بیشترین قهرمانی ها را به دست آورد و البته نتایجی که با کار و تلاش به دست می آید بهتر است.
وی با اشاره به برگزاری بازی این 2 تیم در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد گفت: باید به سمتی برویم که همه بازی ها در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.
وی ادامه داد: باید قبول کنیم که هواداران به بلوغ فکری رسیده اند و در 2 بازی که انجام دادیم، حتی وقتی یک بازی را شکست خوردیم هیچ اتفاقی نیفتاد.
عنایتی گفت: در بازی مقابل استقلال به بازیکنان نوجوان هم میدان می دهیم و سبحان خاقانی و سجاد دانایی که بازیکنان آینده داری اند از جمله آنها هستند.
تیمهای فوتبال سیاه جامگان و استقلال تهران ساعت 14و 45 دقیقه روز دوشنبه 29 آبان در چهارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ، در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به دیدار یکدیگر می روند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.