ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افرود: بر اساس پیش بینی ها امروز زائران با 1500 دستگاه اتوبوس از پایانه های مسافربری مشهد روانه شهرهایشان شده و فردا نیز بقیه با سه هزار و 500 اتوبوس به مقاصد خود عزیمت می کنند.
وی گفت: با 11 استان به عنوان استان معین هماهنگی های لازم در خصوص انتقال زائران صورت گرفته و همه شرکتهای حمل و نقل استان نیز درگیر سرویس دهی در این روزها هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی اظهار کرد: امسال هیچگونه افزایش قیمتی در بهای بلیت مسیرها اعمال نشده و زوار در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در پایانه های مسافربری امام رضا(ع)، معراج ، جاده ابریشم و کلات به مسئولان این پایانه ها مراجعه کنند.
نصری گفت: بر اساس برآوردها در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری 9 هزار سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری کرایه در مسیر مشهد انجام می شود که در مجموع از رشد جابه جایی مسافر با ناوگان عمومی جاده ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال حکایت دارد.
بر اساس گزارش سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از 16 تا 27 آبان‌ماه 977 هزار و 827 مسافر از طریق چهار پایانه‌ مسافربری مشهد با 34 هزار و 415 وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری جابه‌جا شده‌اند.
امسال بیش از 3.5 میلیون زائر در ایام عزاداری دهه پایانی صفر به مشهد سفر کرده اند.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.