قاسم تقی زاده خامسی عصر شنبه در بازدید از غرفه خدمات ‌دهی به زائران در عرصه میدان شهدای مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد خودرو در مسیر خط سوم اتوبوسهای تندرو در محدوده حرم مطهر رضوی برای اولین بار با اولویت استفاده افراد سالخورده، جانبازان، معلولان و افراد ناتوان جسمی تا پایان ماه صفر فعال هستند.
وی اظهار کرد: در صورت موفقیت آمیز بودن طرح استفاده از خودروهای برقی، این طرح از سال آینده در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی اجرا خواهد شد.
وی گفت: در ایام پایانی ماه صفر و همزمان با حرکت زائران پیاده، خدمات شهرداری در 10 کیلومتری مشهد نیز انجام شده و در این فاصله رفت و روب و جمع آوری زباله انجام می شود.
شهردار مشهد با اشاره به ورود 2 میلیون و 700 هزار زائر طی دهه آخر صفر به مشهد، افزود: 70 درصد زائران با وسایل نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده اند لذا در این ایام تعداد خودروهای این کلانشهر به 2 برابر افزایش یافته که سال آینده برای این موضوع و کاهش تردد خودروهای شخصی باید چاره اندیشی شود.
وی اظهار کرد: تاکنون حدود 70 هزار نفر نیز در سامانه جهاد خدمت به زائران پیاده دهه آخر صفر نام نویسی کرده اند تا به زائران پیاده خدمت رسانی کنند.
استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد عصر امروز از ایستگاه های ارائه خدمات به زائران رضوی در عرصه میدان شهدا بازدید کردند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.