آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در اجتماع زائران و مجاوران سوگوار روزهای پایانی ماه صفر در حرم امام رضا(ع) در مشهد ی افزود: دشمنان استکباری به این جمع بندی رسیده اند که با تهاجم نظامی نمی توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورند.
وی ادامه داد: دشمنان می خواهند با صدها اتهام، افترا، دروغ، تزویر، شیطنت در فضای مجازی و رسانه های دست نشانده استکباری و استعماری چهره های ولایی را مخدوش و عناصر ضدولایی را قالب کنند.
امام جمعه مشهد گفت: جهل، غفلت و ناآگاهی مردم در هزار و 430 سال پیش باعث شد هنوز دنیای اسلام انسجام نیافته و قرآنی که باید بر دنیا حاکم می شد هنوز حاکم نشده باشد. جریان مردمی تا زمانی که مقابل خدا نباشند یک جریان قدسی و مقدس است. اگر یک روز جریان مردمی مقابل خدا قرار گیرد شرک، کفر و بت است.
وی افزود: اهمیت مصیبت امروز از مصیبت روز عاشورا به مراتب بیشتر است، باید علل بوجود آمدن حوادث صدر اسلام را درک کنیم زیرا همان حوادث ممکن است در جامعه انقلابی ما هم رخ دهد. ماههای محرم و صفر برای اشک ریختن نیست بلکه برای بیدارشدن، فهمیدن و راه را پیدا کردن است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.