به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی نیک روز چهارشنبه در یادواره 38 شهید دانش آموز تربت حیدریه گرامیداشت شهیده زینب کمائی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، تمام کشورهای عربی و اروپایی علاوه بر تامین منابع مالی، با ارسال تجهیزات و سلاح های خود به رژیم بعث عراق، در صدد فروپاشی درخت نوپای انقلاب اسلامی بر آمده بودند.
وی با بیان اینکه اختلافات مرزی تنها به عنوان بهانه ای برای راه اندازی جنگ نظامی علیه ایران مطرح شده بود، گفت: به اذعان بسیاری از کارشناسان و نیز مسوولان رژیم بعث عراق از جمله 'طه یاسین رمضان، نخست وزیر وقت عراق' این جنگ نظامی فقط برای از بین بردن انقلاب اسلامی بود و برای آن میلیاردها دلار و تجهیزات نیز هزینه شد.
نیک ضمن بیان این که دشمن پس از ترورها، جنگ تحمیلی، تهدید، تحریم و فتنه چون راه به جای نبرد، افزود: اکنون در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال انحطاط نظام اسلامی است.
وی گفت: در این راستا بسیاری از کانال ها و گروه های مجازی و فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی برای جوانان، نوجوانان و خردسالان تولید شده، بخش اعظمی از برنامه ریزی جبهه استکبار است تا جوانان امت اسلامی را نسبت به عقاید و باورهای دینی بی اراده و گرفتار عملیات روانی کنند.
نیک با تاکید بر هوشیاری جوانان و بخصوص دانش آموزان، اظهار کرد: استفاده صحیح و بهینه از شبکه های اجتماعی و نیز انجام فعالیت های فرهنگی در برابرتهاجم فرهنگی دشمن می تواند دانش آموزان و آینده سازان انقلاب اسلامی را مصون نگه دارد.
شهرستان تربت حیدریه 620 شهید، 141 آزاده و هزار و 680 جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.