حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی روز شنبه در راهپیمایی 13 آبان افزود: ملت باید با ترفندهای آمریکا آشنا بوده و متوجه روشهای خصمانه‌ای که علیه ایران بکارگیر می گیرند باشد. یکی از دسیسه‌های آمریکا ایجاد اختلاف و چنددستگی بین مردم است لذا همه جناحهای سیاسی باید در برابر آمریکا متحد و منسجم باشند.
وی به توطئه‌های دشمن علیه قدرت دفاعی و نظامی ایران اشاره و بیان کرد: ملت و کشور ایران مستقل، آزاد و صلح طلب هستند لذا هیچ کشوری حق ندارد در مورد قدرت دفاعی جمهوری اسلامی اظهار نظر کند.
امام جمعه کاشمر ادامه داد: باید برای جلوگیری از تجاوز دشمن بی‌حیا، قوی و قدرتمند باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بر سر قدرت نظامی و دفاعی خود با هیچکس مذاکره نمی‌کنیم.
او به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا اشاره و بیان کرد: ترامپ با سخنان خود به ملت ایران اهانت کرد و این نشانه بی‌خردی و بی‌فرهنگی اوست. همه گرفتاریهایی که امروز در خاورمیانه و کشورهای اسلامی وجود دارد زیر سر آمریکا بوده و گروهک جلاد داعش نیز هم ساخته دست آنها است.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل' انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به نمایش گذاشتند. اجرای سرود مرگ بر آمریکا توسط 95 نفر از دانش‌ آموزان کاشمری به یادبود 95 شهید دانش‌آموز این شهرستان و نیز قرائت قطعنامه از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در کاشمر بود.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.