به گزارش ایرنا هادی محمد پور روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گناباد گفت: این واحدهای آموزشی به علت کاهش جمعیت روستاها و به تبع آن کاهش جمعیت دانش آموزی بدون استفاده مانده اند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته برخی روستاها در سه مقطع تحصیلی دانش آموز داشته اند، افزود: در حال حاضر برخی روستاها تنها در مقطع ابتدایی دانش آموز دارند.
وی با اشاره به روند رو به تخریب این مدارس گفت: برای جلوگیری از تخریب این مدارس و استفاده بهینه از آنها، بهتر است با هماهنگی شورا و دهیاری روستا این مدارس با اهداف عام المنفعه، در اختیار افراد قرار گیرد.
محمدپور با اشاره به ضرورت وجود مرکز رفاهی برای معلمان در گناباد گفت: به دلیل تجمیع خوابگاههای دانش آموزان فنی و حرفه ای گناباد، خوابگاه هنرستان علم و صنعت به صورت موقت تبدیل به مرکز رفاهی معلمان می شود.
فرماندار گناباد نیز با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مشارکتی در بخشهای مختلف گفت: این گونه تصمیمات مدیران موجب ایجاد آرامش در جامعه می شود.
محمدعلی نبی پور، اهمیت آموزش و پرورش و ارتباط آن با سایر نهادها و خانواده را یادآور شد و گفت: توجه به حوزه تربیت همراه با آموزش و هدفمندی برنامه ها در شورای آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.
17هزار دانش آموز در یکهزار و 31 کلاس درس در گناباد به تحصیل اشتغال دارند.
7545/2095/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.