رضا محمدیان روز پنجشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران گفت: این سرانه تنها مربوط به فضاهای ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان است که با احتساب دیگر فضاهای ورزشی موجود در شهرستان، این سرانه افزایش می‌یابد .
وی با اشاره به تحویل ورزشگاه شهید نورعلی شوشتری به اداره ورزش و جوانان در تابستان امسال افزود: این ورزشگاه تمام امکانات و تجهیزات لازم را دارد و آماده برگزاری مسابقات است.
محمدیان ادامه داد: 24 باشگاه ورزشی خصوصی در شهرستان فعالیت دارند که به 9 باشگاه بدون مجوز اخطار بسته شدن داده ‌شده و از ابتدای سال تاکنون یک باشگاه ورزشی خصوصی به علت رعایت نکردن اصول و نکات مدیریت اماکن ورزشی پلمب شده است.
وی تعداد مدارس فوتبال قوچان را چهار مدرسه عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال در سه مدرسه فوتبال آقایان و یک مدرسه فوتبال بانوان 600 ورزشکار آموزش‌ دیده‌اند .
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان اضافه کرد: 36 هیات ورزشی در این شهرستان فعالند که چهار هزار و 300 ورزشکار در این هیات‌ها سازماندهی شده‌اند.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری مشهد قرار دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار : حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7501/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.