به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ قربانعلی قربانی با اعلام این مطلب افزود: بررسی اظهارات شاکی پرونده که مالک یک مغازه لوازم خانگی است، مشخص کرد فردی با معرفی خود به عنوان مسئول مالی یکی از شرکت‌های معدنی خواف، 24 دستگاه یخچال را با ارائه چک جعلی خریداری کرده است.
وی اضافه کرد: همزمان چندین فقره شکایت مشابه از کسبه خواف گزارش شد که کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خواف با بررسی اظهارات مالباختگان به سرنخ هایی از فعالیت گروهی کلاهبردار دست یافته و با تحقیقات گسترده میدانی، سرانجام اعضای این گروه حرفه‌ای را که غیربومی هستند، به دام انداختند.
فرمانده انتظامی خواف گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی انجام شده تاکنون به هشت فقره کلاهبرداری از کسبه صنف لوازم خانگی، تجهیزات اداری و مواد پروتئینی در خواف اعتراف کرده اند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از مردم خواست هنگام خرید و فروش کالا، املاک و معاملات تجاری ضمن افزایش هوشیاری، صحت اسناد و چک ها را استعلام کرده و از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس تحت هر عنوان خودداری کنند تا زمینه سوء استفاده برای چنین کلاهبردارانی فراهم نشود.
شهرستان خواف در 250 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.