به گزارش ایرنا ابوالحسن فیروزآبادی روز چهارشنبه در پنجمین گردهمایی فرماندهان نیروی مقاومت بسیج سازمان ها و ادرات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد افزود: چون جابه جایی قدرت صورت می گیرد و قدرت فسادزاست و با اقدامات نهادی برای رفع فساد، تنها جابه جایی فساد خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه این جامعه آماده فساد است و کاری نمی شود کرد، افزود: اگر فساد را دیدید باید با آن برخورد کنید، نباید بی تفاوت باشید، خوشحال نباشید که فقط خودتان فساد نمی کنید، فساد که می شود همه از جمله نزدیکان شما و جامعه را آسیب پذیر می کند.
وی اظهار کرد: درست است که برای مبارزه با فساد، کار تشکیلاتی و نهادی لازم است تا ساختارها و فرایندها تجزیه و تحلیل شود، اما افراد باید ابتدا از خود شروع کنند و نباید اجازه داد مردم از درون فاسد شوند.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چرا باید برخی قدرتها در سازمان های ما وجود داشته باشند، چرا باید فرمول این مجوز دست برخی قدرتها باشد، آیا این کار به نفع مردم است یا به نفع یک شخص؟
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز در این گردهمایی گفت: این استان با برخورداری از هشت درصد جمعیت کشور، پنج درصد از اعتبارات کشور را در اختیار دارد.
محمود احمدی افزود: سال گذشته به رغم همه مشکلات اقتصادی کشور، خراسان رضوی موفق شد 16 درصد از اشتغال کشور، معادل 97 هزار فرصت شغلی را محقق کند.
به گزارش ایرنا، گردهمایی دو روزه فرماندهان نیروی مقاومت بسیج سازمان هاو ادرات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد در حال برگزاری است.
5132/7489
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده:‌ علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.