علیرضا رشیدیان ظهر چهارشنبه در گردهمایی روسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استانداری خراسان رضوی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید همواره سرلوحه کار مردم و مدیران باشد.
وی ادامه داد: چنانچه مسئولی به سمت انحراف، رانتخواری و بی توجهی به ارزشهای کرامت انسانی پیش رفت باید با امر به معروف و نهی از منکر وی را به خطایش آگاه ساخت.
استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولیت یک امانت است و مسئولان و مدیران باید برای تحقق کارخیر برای مردم و عدم منت به آنها تلاش کنند. در جامعه اسلامی برای انجام کار خیر برای مردم باید حریص بود و با منت این کارها را ضایع نکرد.
وی افزود: توجه به وحدت و خدمت به مردم به خصوص در شرایطی که برخی کشورها و ترامپ به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه انسانی هستند بسیار ضروری است.
رشیدیان ضمن تاکید بر پرهیز از اسراف و برخی ریخت و پاشهای اداری ادامه داد: همه ما مسئولیم تا ارزشهای اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی را در میان خود و جامعه گسترش دهیم. همه مدیران میراثدار خون شهدا هستند لذا کرامت انسانها، عدالت، آزادی و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی باید همواره مدنظر باشد.
وی گفت: باید با گسترش فرهنگ کار و تلاش، توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی، اعتدال، همدلی و اتحاد به سمت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کرد.
استاندار خراسان رضوی در ادامه همچنین اظهار کرد: وضعیت اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این استان مناسب است و ما شاهد آثار آن هستیم. طبق ابلاغ وزارت کشور در ادارات دولتی انضباط اجتماعی، نقدپذیری و پرهیز از اسراف در اموال به عنوان معروف و سهل انگاری، کمکاری در انجام وظایف، دروغگویی و غیبت به عنوان معروف تعریف شده که باید مورد توجه باشند.
همچنین در این نشست از دستگاههای برتر استان در زمینه امر به معروف و نهای از منکر شامل سازمان تبلیغات خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مخابرات منطقه ای خراسان، شورای امر به معروف شرکت آب و فاضلاب روستایی و مدیریت شعب بانک سپه خراسان رضوی تقدیر شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.