قاضی حسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای باند موسوم به 'خرچنگ های سیاه' در مشهد در پوشش تاکسی و مسافرکشی، زنان و دختران جوان را طعمه نیات شیطانی خود قرار می دادند.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری این گروه در خرداد امسال بیان کرد: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه و خشن متهمان موجی از وحشت را در شهر ایجاد کرده بود، پرونده مذکور از زوایای مختلف در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد بررسی قرار گرفت و اتهام «افساد فی الارض» به آنان تفهیم شد.
حیدری ادامه داد: همچنین براساس کیفرخواست صادر شده جدا از تفهیم اتهام افساد فی الارض، از سوی نماینده دادستان مشهد 2 نفر از متهمان پرونده به اتهام مشارکت در آدم ربایی و سه نفر دیگر نیز به اتهام معاونت در آدم ربایی پای میز محاکمه قرار می گیرند.
اعضای این گروه پنج نفره در پوشش مسافرکشی، زنان و دختران جوان را سوار خودرو کرده و با تهدید چاقو و شوکر وانمود می کردند که قصد سرقت لوازم همراه یا طلای آنان را دارند اما با خروج از شهر نیات شیطانی خود را مطرح و پس از آزار و اذیت زنان و دختران آنان را نیمه شب به مشهد باز گردانده و رها می کردند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.