به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان، دوشنبه در نشست معارفه خود به عنوان سرمربی سیاه‌جامگان مشهد افزود: باید همه کمک کنند تا این تیم که در کنار سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر، تیمی ریشه‌دار است مسایل حاشیه‌ای را پشت سر گذارده و به سمت جلو حرکت کند.
وی گفت: خیلی‌ها گفتند با قبول سرمربیگری سیاه جامگان، پا در آتش می‌گذاری زیرا هم باید دوباره جای میثاقیان را بگیری و هم اینکه این تیم تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده است،‌ اما من دیروز حس عجیبی داشتم به نظرم باید در روزهای سخت، کار بزرگی کرد.
مرزبان با تمجید از اکبر میثاقیان، سرمربی سابق سیاه جامگان گفت: میثاقیان مربی تاریخ ابومسلم است و هیچ کس نمی‌تواند کارنامه درخشان او را در این تیم از ذهن مردم مشهد پاک کند.
وی افزود: میثاقیان فصل گذشته کاری عجیب کرد و با شجاعتی مثال‌زدنی تیم را حفظ کرد چون مربیان گاه به جایی می‌رسند که دیگر حرکت رو به جلویی ندارند و در شرایطی که تقصیر هیچ فردی هم نیست بن‌بست چنان است که پس از یک بازی بحرانی، مسئولان باشگاه به ناگزیر به این نتیجه می‌رسند که باید تغییراتی ایجاد شود.
سرمربی جدید سیاه‌جامگان با اشاره به همکاری رضا عنایتی با کادر فنی تیم گفت: در پس این همکاری حسن نیتی قرار دارد اما مهم تر از همه طرفداران تیم و مردم کوچه و خیابان هستند که تاریخ این شهرند و با ابومسلم و رنگ مشکی زندگی می‌کنند.
مرزبان با تاکید بر اینکه بازیکنان سیاه جامگان باید تا زمستان خود را برای ماندن در این تیم ثابت کنند‌، افزود: نگاهی ویژه به تیم های پایه داریم و نباید فکر کرد که باید سوپراستارها به تیم ما بیایند، بلکه بازیکنانی باید به سیاه‌جامگان بیایند که جو این باشگاه و تیم را بشناسند.
سرمربی سیاه‌جامگان گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که بازیکنی ۱۷ سال و یا ۲۷ سال دارد، آنچه مهم است آن است که بازیکن اگر کیفیت خوبی داشته ‌باشد می‌تواند رشد کند و ما به اسم ها کاری نداریم.
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان نیز گفت: بعد از بازی با پیکان به این نتیجه رسیدم که تیم شرایط خوبی ندارد و احساس کردم که اتفاقی باید بیفتد اما این تصمیم اصلا و ابدا از پیش برنامه‌ریزی شده نبود‌.
علی عباسی افزود:‌ فصل گذشته همزمان با مرزبان و میثاقیان برای مربی گری سیاه جامگان صحبت کرده ‌بودیم که در آن زمان، مرزبان توصیه کرد که امروز دوای درد شما میثاقیان است و در نهایت هم میثاقیان سرمربی شد.
مدیرعامل سیاه‌جامگان افزود: میثاقیان همواره یک اسطوره است اما فوتبال این حرفها سرش نمی‌شود و مردم از ما توقع دارند که همیشه موفق باشیم و اکنون که آقای میثاقیان نمی خواهد مربی گری کند باید به عنوان مدیر فنی در کنار ما باشد.
عباسی افزود: هر بازیکنی که امروز در سیاه‌جامگان است بین ۲۰ تا ۲۵ درصد از مبلغ قراردادش را گرفته و هرکس کمتر از این رقم گرفته به باشگاه مراجعه کرده و پولش را بگیرد.
وی رقم قرارداد مرزبان را ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود:‌ البته این رقم به شکل مثبتی قابل انعطاف است به این صورت که اگر در پایان فصل، تیم سیاه جامگان بین 6 تیم نخست جدول لیگ برتر بود ۳۰۰ میلیون تومان به آن افزوده می شود؛ اگر بین هشت تیم نخست جدول باشد ۲۰۰ میلیون تومان و اگر در جمع ۱۱ تیم نخست جدول قرار بگیرد ۱۰۰ میلیون تومان به قرارداد اولیه سرمربی اضافه می شود.
هیات مدیره جدید باشگاه سیاه جامگان مشهد روز گذشته 'علیرضا مرزبان' را به سمت سرمربی و 'اکبر میثاقیان'، سرمربی پیشین این تیم را به عنوان مدیر فنی این تیم منصوب کرد.
تیم سیاه جامگان با یک برد، چهار باخت و چهار مساوی از مجموع 9 بازی خود در رقابتهای لیگ برتر فوتبال با کسب 9 امتیاز هم اینک در رده چهاردهم جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار دارد.
7503/1922
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: ‌علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.