به گزارش ایرنا امیر قلعه نوی روز جمعه در نشست خبری پس از تساوی تیمش با پدیده خراسان در مشهد افزود: معتقدم دیداری که چهار گل داشته باشد بازی خوبی است و تیم ذوب آهن هم بازی خوبی ارائه داد.
وی با تشکر از تماشاگران مشهدی در این دیدار تاکید کرد: پنالتی که داور به نفع پدیده گرفت 100 درصد درست بود و امروز یکی از بهترین روزها برای داوری بود.
سرمربی پدیده خراسان نیز گفت: از هواداران تیم تشکر می کنم که از دقیقه نخست بازی تیم خود را حمایت کردند. اگر خوش‌شانس بودیم و داور نسبت به ما بدبین نبود اتفاقات بهتری می توانست برای ما اتفاق بیفتد.
محمدرضا مهاجری افزود: تیم ما در 10 دقیقه نخست بازی خواب بود که تنبیه شد. ذوب آهن تیمی خوبی است و زمانی که ما به بازی برگشتیم نتیجه گرفتیم اما در نهایت در روزی که می‌شد به صدر جدول برسیم 2 امتیاز خوب را از دست دادیم.
وی با اشاره به جایگاه ویژه امیر قلعه نوی در فوتبال کشور از چند نفر از بازیکنان پدیده برای بازی ایثارگرانه به رغم مصدومیت تشکر کرد.
با تساوی پدیده خراسان و ذوب آهن اصفهان در چهارچوب هفته نهم لیگ برتر، پدیده با 16 امتیاز در جایگاه چهارمی و ذوب آهن نیز با 12 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.