سید مجید حسینی روز دوشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار تدوین و نمایه گذاری جلد دوم مجموعه وصیتنامه شهدای خراسان رضوی به پایان رسیده و هم اکنون این اثر آماده چاپ می باشد و کار تدوین جلد سوم آن آغاز شده است.
وی زمان تکمیل هر جلد از این مجموعه را شش ماه عنوان و بیان کرد: کتاب 'الفبای حماسه' حاوی اشعار کودکانه با مضامین دفاع مقدس نیز آماده شده و به زودی پس از مراسم رونمایی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همچنین به تولید نرم افزارهای متعدد چندرسانه ای با محوریت شهدا اشاره و بیان کرد: برخی از این نرم افزارها با جمع آوری صدا، فیلم، تصویر، وصیتنامه و زندگینامه شهدا شکل می گیرد و با دسته بندی موضوعی کاربران را قادر می سازد در موضوعی مانند نماز از صوت یا فیلم به جامانده از یکی از شهیدان بهره ببرند.
وی افزود: بخش دیگری از محصولات چندرسانه ای به معرفی یکی از شهدای شاخص می پردازد و با جمع آوری فیلم، صدا و تصویر مجموعه ای مولتی مدیا را به مخاطبان ارائه می کند.
حسینی ادامه داد: نرم افزار چندرسانه ای سردار شهید برونسی آماده بهره برداری است و تهیه چندرسانه ای ویژه سردار شهید علیمردانی نیز آغاز شده است.
خراسان رضوی 17هزار و 87 شهید، 48 هزار و 384 جانباز و سه هزارو 372 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.