محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای شهر مشهد افزود: اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته به لحاظ کمی و کیفی با سالهای پیش قابل قیاس نیست.
وی ادامه داد: به رغم اینکه هزینه هایی نیز در این خصوص به شهرداری مشهد تحمیل شده اما تلاشهای خوبی در راستای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری محرم و انتظام بخشی به آن انجام شده است.
رئیس شورای شهر مشهد بر آگاهی بخشی و تشریح فلسفه قیام عاشورا در مدارس نیز تاکید و بیان کرد: دفاع مقدس و فلسفه عاشورا باید همواره زنده نگه داشته و به نسل جدید منتقل شود.
وی در ادامه همچنین گفت: مدیریت شهری باید در چارچوب برنامه مدون برای ارتقای بهره وری با استفاده از منابع موجود تلاش کند. توجه به منابع پایدار درآمدی برای اداره شهر یکی از الزامات مدیریت شهری است و باید برای تحقق آن انضباط مالی، ارتقا بهره وری و کاهش هزینه ها مورد توجه باشد.
حیدری افزود: شورای شهر نیز برای تحقق این مهم در کنار مدیریت شهری است و حمایتهای لازم را خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل نیز گفت: سخنرانی ترامپ در سازمان ملل اثبات کرد جمهوری اسلامی ایران همواره پیشتاز در گفت و گوی تمدنها است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: بلند شدن صدای جنگ و تهدید از سازمان ملل به عنوان مرکزی که باید ندای صلح از آن بلند شود جای تاسف و بیانگر چهره واقعی ترامپ است.
وی گفت: در برابر این تهدیدها باید برای انسجام و وحدت جامعه، نظام و انقلاب تلاش کنیم و چنانچه تهدیدی وجود داشته باشد با همه گرایشها و سلایق و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر تهدیدها خواهیم ایستاد و از کیان انقلاب دفاع خواهیم کرد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.