محمود کاظمی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بردسکن اظهار کرد: جشن صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد 50 نفر از این بیمه شدگان در شهرستان بردسکن برگزار و در آیینی به آنها اهدا شد.
وی با بیان اینکه در خراسان رضوی بیش از 132 هزار خانوار زیر پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، گفت: تاکنون برای 500 نفر از بیمه شدگان این صندوق احکام بازنشستگی پیش از موعد صادر شده و آنان از مزایای مستمری برخوردار شده اند.
کاظمی با بیان اینکه استان خراسان رضوی به لحاظ تعداد بیمه شدگان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رتبه دوم کشور را دارد، افزود: این استان 520 هزار خانوار مشمول عضویت در این صندوق دارد که تاکنون بیش از 25 درصد آنها زیر پوشش قرار گرفته اند.
وی همچنین از پرداخت مستمری به سه هزار و 500 نفر بیمه شدگان فوتی و 400 نفر بیمه شدگان از کار افتاده در استان خبر داد و گفت: این صندوق در سطح استان 98 نفر کارگزار دارد که به عنوان سربازان خط مقدم صندوق بیمه در سطح شهرستان ها و روستاها فعالیت می کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی به افزایش 10 درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق اشاره کرد و گفت: تمام مابه التفاوت حقوق مستمری بگیران از ابتدای امسال محاسبه شده که به حساب آنها واریز می شود.
افزون بر یک میلیون 700 هزار نفر از جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی در سه هزار و 300 روستای این استان سکونت دارند.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.