به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی از جمله 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل و انگلیس'، 'با مشت محکم می زند این ملت، بر دهان ترامپ بی کفایت'، 'به گفته رهبری انقلاب نیست هیچ اطمینانی به آمریکا' و 'نماد هر جنایت آمریکاست آمریکا' اعتراض خود را نسبت به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل نشان دادند.
آنان همچنین با سردادن شعارهای 'آمریکای جنایتکار عامل هر فتنه بود در دنیا'، 'آمریکای درنده همچو گرگی به گفته خمینی تو شیطان بزرگی'، 'آمریکا منشا هر توطئه و محور شرارتی در دنیا'، 'اسلام پیروز است، آمریکا نابود است' و 'لبیک یا خامنه ای' مسیر باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی تا چهارراه خسروی مشهد را طی کردند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه ضد آمریکایی نیز قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: سخنان سخیف ترامپ علیه نظام مقدس دینی را محکوم و از مسئولان برخورد همه جانبه با ترفندهای آمریکا را خواهانیم.
بیانیه مزبور می افزاید: با توجه به عملکرد سردمداران نظام کفر و کینه توزی آمریکا همه را به پرهیز از دلبستن به دشمن شماره یک بشریت دعوت می کنیم و همچنان از آزادی خواهان جهان در برابر جنایات گروه های تروریستی پشتیبانی خواهیم کرد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.