سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح قوچان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم دارای درس‌ ها و عبرت ‌های فراوان است و آنچه در دفاع مقدس انجام شد شاگردی مکتب حضرت امام حسین (ع) و رهروی یاران پاکباز حسینی بود.
وی اظهار کرد: امروز مردم شاهد آمادگی فرزندان خود در نیروهای مسلح هستند تا ببینند دفاع و جهاد همچنان با جدیت در جامعه اسلامی باقی است.
وی گفت: فرزندان این مرز و بوم با رژه امروز آمادگی خود را در تداوم راه شهیدان اعلام کردند.
سردار یوسفعلی زاده افزود: نسل جوان باید بداند 37 سال پیش دشمن با یورش ناجوانمردانه قصد تاراج بردن همه داشته ‌های ملت ایران را داشت اما جوانان غیور و امت همیشه بیدار از جان‌ مایه گذاشته و در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا نظام نوپای اسلامی را به کوری دشمنان حفاظت و پاسداری نمایند.
وی با بیان اینکه رئیس‌ جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، شرف انسانی و اخلاق را زیر پا گذاشت اظهار کرد: سخنان او نشان از قلدری آمریکا نبود بلکه تأثیر انقلاب و دفاع مقدسی بود که حقارت و خفت را به کام دیکتاتورها و نظام ‌های فاسد ریخته است.
وی گفت: امروز مشکل ابرقدرت ‌های جهان با ایران در موضوع هسته‌ ای نیست بلکه مشکل آن ‌ها اطاعت نکردن ایران از آنهاست.
وی با تأکید بر اینکه ایستادگی در برابر استکبار در نهاد همه مردم ایران نهادینه ‌شده است افزود : سربازان ولایت همچون گذشته اجازه نمی ‌دهند قلدران جهانی، تروریست ‌های تکفیری و بدخواهان ایران چهره نظام مقدس اسلامی و امنیت آن را خدشه ‌دار کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
7501 / 6053 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.