به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا داجلری روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود: ترامپ باید از ملت ایران عذر خواهی کند.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از طریق جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است.
وی گفت: پیروزی در دوران دفاع مقدس مرهون ولایت پذیری، اتحاد، همبستگی ملت و قوای مسلح بود و اکنون نیز وحدت بین مردم و دولت همواره برای اعتلای انقلاب اسلامی ضرورت دارد.
سردار داجلری با بیان اینکه شهدای جنگ تحمیلی، اسلام ناب محمدی (ص) را به جهانیان نشان دادند افزود: پیام هفته دفاع مقدس، امنیت، اقتدار، اتحاد و صلابت است.
وی اظهار کرد: هم اکنون غرب با حمایت از استقلال کردستان عراق در پی ایجاد جنگ داخلی دیگر در منطقه و نا امنی کشور های ایران، عراق و ترکیه است لذا کشور های منطقه استقلال کردستان عراق را به هیچ عنوان به رسمیت نمی شناسند.
همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج، سپاه و گروه 47 مهندسی سلمان سبزوار با اجرای سان و رژه، توان نظامی و دفاعی خود و بخشی از توانمندی های تجهیزاتی، نظامی و انتظامی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.